Iniciátoři kampaně #nejsemprase spojili své síly s odborníky na digitální marketing ze společnosti [Advisio].Chtějí tak s myšlenkami kampaně oslovit ještě širší veřejnost a také v příštím roce vysvětlovat výletníkům, že ochrana přírody stojí za to. „Těší nás, že nám specialisté z [Advisio] pomůžou díky svým zkušenostem růst a dostat nás ještě blíže k našim fanouškům,“ prozradil iniciátor kampaně Miloš Židík.

Autoři kampaně #nejsemprase se rozhodli pokračovat v nastolené strategii a ve své snaze o zachování čistých českých i slovenských hor a lesů a předcházení znečištění přírody. A přiblížit se chtějí svým fanouškům i v on-line prostředí. „Sociální sítě iniciativy získaly od června 8500 fanoušků v Česku, na Slovensku, ale i v polském a německém pohraničí. Máme přes 3000 sdílení příspěvků a videa si prohlédlo víc než 500 tisíc lidí. Cítíme ale, že stále je kam se posouvat, a proto jsme uvítali možnost spojit se s ostravskou společností [Advisio], která nám může poradit s digitálním marketingem,“ přiblížil Miloš Židík.

[Advisio] – áčková digitální agentura, která radí, jak na digitální marketing už přes 13 let, pomůže s každou z marketingových disciplín od [A] do Z. „Jsme moc rádi, že můžeme podporovat a spolupracovat právě s takovou iniciativou, jako je #nejsemprase. Věříme, že partnerství pomůže v šíření její myšlenky a společnými silami tak pomůžeme přírodě,” doplnila Adéla Langerová, Brand Manager společnosti [Advisio].

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *