V úvodním roce iniciativa #nejsemprase uspořádala řadu sběrových akcí, jež pomohly vyčistit přírodu. Zaujala tradiční média – televizi, rozhlas, tisk i zpravodajské servery – a díky kampani na sociálních sítích oslovila téměř 3 miliony unikátních českých, slovenských, německých a polských uživatelů Facebooku a Instagramu.

,,Těší nás, že do druhého roku vstupujeme se silným partnerem v zádech a můžeme se tak pustit do nových témat a projektů. Společnosti Servisbal za projevenou důvěru děkujeme a těšíme se na spolupráci,” uvádí Miloš Židík, iniciátor kampaně.

K iniciativě #nejsemprase se přihlásili osobnosti sportovního a uměleckého světa. Například olympijští medailisté hokejista Patrik Eliáš, lyžařka Kateřina Neumannová nebo zpěvačka Kamila Nývltová. Podporu vyjádřil také Klub českých turistů, Skaut, Český svaz ochránců přírody a další významné organizace i komerční partneři.

,,I díky jejich důvěře a pozitivní odezvě fanoušků jsme se rozhodli v naší iniciativě pokračovat a rozšířit ji o další plánovaná témata. Kromě čištění hor a lesů, či osvěty při třídění odpadů, se tak chceme soustředit také na odpadky v městských parcích a na veřejných prostranstvích. A protože osvěta nejlépe působí už na nejmenší výletníky, připravili jsme zábavný výukový program pro děti v mateřských školách,” doplnil Miloš Židík.

Česká rodinná firma Servisbal se zabývá výrobou a obchodem s obaly převážně z vlnité lepenky již více jak 27 let. „Iniciativu #nejsemprase jsme se rozhodli podpořit z více důvodů. Myšlenka projektu mluví z duše mně osobně i dalším mým kolegům. Navíc, Servisbal má už od svého založení ochranu životního prostředí ve svých hodnotách. A nechce to jen proklamovat, ale opravdu žít. Proto nám není cizí třeba sbírání odpadků u komunikací u nás v podhůří Orlických hor nebo vysazování stromků. Věříme, že s týmem iniciativy, mimochodem moc sympatickými lidmi, se nám podaří vymyslet další způsoby, jak vypěstovat v lidech pozitivní vztah k přírodě, ať už u dětí nebo dospělých. Chovat se k přírodě hezky a neodhazovat v ní odpadky je přece normální, ví to každé malé dítě,“ říká Renata Danielisová, vedoucí marketingu ve společnosti Servisbal.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *